jueves, 12 de septiembre de 2013

Que tal esas avaliacións iniciais?

Ola a tod@s, que tal esas avaliacións iniciais? Un paxariño díxome que hoxe estivechedes facendo algunhas, igual que eu cos "novos" cativos da Reboraina. Supoño que mañá tamén tocarán; pensade que como o seu nome indica hai que facelas ao inicio, logo ainda tardaredes un par de semanas polo menos en ter os primeiros controles.
Non me esquezo de vos. Estou corrixindo as probas que fixeron hoxe e preparando unhas cousiñas para mañá. Conto que entre o venres e o sábado xa poda dispoñer dunha horiña e algo para poder montar un video ou subir un número da revista.
Ademais, teño dous avisos para vós:
  • Este curso ando metida no proxecto Voz Natura. Estamos facendo preparativos para organizar unha ECOPANDA, un conxunto de axentes "ecolóxicos" que patrullen nos recreos para que os nenos e nenas non tiren cousas ao chan, senón nos contenedores correspondentes. Se algún  está interesado en participar vide falar comigo para contar con vós á hora de organizar as patrullas.

  • Os nenos e nenas aínda están traendo o material e o ando a organizar nos ocos que teño. Coido que ao mellor a mediados/finais da próxima semana poda avisarvos para empezar a facer algunha das manualidades pendentes. Repito, esto é algo que prometín, pero non é obligatorio. Só podo facelo no recreo. Se sodes moitos ao mellor o facemos en grupiños, xa veremos. En todo caso xa os aviso eu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario