viernes, 4 de noviembre de 2011

Diario de ...Jose Rodriguez

Jose tiña medo de esquecer o que pasar ao longo da mañá e non ser quen de escribir o diario. Imos ler o que escribiu, a ver se tiña motivos para ter medo. Estas son as súas palabras:
"A primeira hora fomos á biblioteca a coller un libro. Eu collín un de Mortadelo e Filemón. Despois fomos para a clase.
A segunda hora tivemos ximnasia e xogamos á pita cacerola. Xógase con seis persoas como moito. Unha desas persoas ten que perseguir ás outras. A persoa que escapa ten que dicir "cacerola" cando están a punto de pillala e porse coas pernas abertas sen moverse, parq que o outro xogador pase por debaixo dela.
A terceira tivemos plástica e a nosa mestra Lydia deunos uns debuxos pequenos para colorear. Despois celebramos o cumpreanos do meu amigo Marcos. Tróuxonos un bizcoito.

Tocou a serea e saímos ao patio. Eu xoguei ao fútbol. Despois tivemos lectura silenciosa, e tamén estivo a profe Marivi lendo con nós. Eu estiven lendo o meu libro de Xerónimo Stilton.
A cuarta hora tivemos inglés. Abrimos o libro na páxina sete. Alí había un debuxo e tivemos que contar as cousas que había.
A última hora estivemos gravando as presentacións en linguaxe de signos que estivemos practicando.

Caramba Jose, para ter tanto medo a esquecer as cousas fixéchelo moi ben. O único que olvidaches comentar foi a pequena proba para ver se lembrabamos o nome dos meses do ano en galego e castelán.
Saindo tan ben o diario, penso que mereces un premio. Noraboa!

No hay comentarios:

Publicar un comentario